روغن ترمیم کننده پوست بایو اُیل ( بدون چربی )
نوشته شده توسط : خانم دکتر شفیع زاده

 

فرمولاسیون بایو اُیل ترکیبی از عصاره‌های گیاهی و ویتامین‌های معلق در پایه‌ی روغنی است. این روغن حاوی ترکیب نوآورانه PurCellin Oil است که غلظت کلی فرمولاسیون را تغییر می‌دهد، آن را سبک و غیرچرب می‌سازد و جذب آسان ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی موجود در آن را تضمین می‌کند. بایو اُیل از نظر ایمنی تحت نظارت و ارزیابی اتحادیه اروپا و انجمن محصولات زیبایی قرار گرفته است. این محصول از نظر سم‌شناسی، ساختار شیمیایی، سطح نفوذ و میزان تماس روزانه ترکیبات مؤثره آن مورد ارزیابی قرار گرفته است و بی‌خطر بودن آن برای استفاده (حتی در خانم‌های باردار) تأیید شده است.

 Image result for ‫روغن بایو اویل‬‎

روغن ارائه‌شده از برند بایو اویل، انتخاب خوبی برای مراقبت کامل و موثر از پوست صورت و بدن است. این روغن تخصصی، تاثیرات بسیار زیادی روی پوست دارد؛ از جمله از بین بردن لک، مقابله با ترک‌های پوستی، مبارزه با علائم پیری و دیگر موارد. این روغن در مدت زمان نسبتا کوتاه نتیجه‌ی قابل قبولی را در بر دارد.

 
 

برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه فرمایید

بالاتر از میدان ولیعصر - جنب کوچه روشن




:: برچسب‌ها: روغن , بایو , اویل , ایل , لک , کوتاع , ترک , پوست , بدن , صورت , مبارزه , تخصصی , زیاد , نتیجه , علائم , مدت , زمان , شفیع زاده , داروخانه , دکتر , عصاره , گیاهی , حاوی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: